Πασίγνωστος Έλληνας ηθοποιός: "Δεν έχω τελειώσει το σχολείο. Θα ήθελα να είμαι πιο καλλιεργημένος"



Δείτε τι εξομολογήθηκε!







Η απάντηση είναι... ο Γιάννης Μποσταντζόγλου! Ο αγαπημένος ηθοποιός μίλησε στην κάμερα της εκπομπής "Κορίτσια για σπίτι" και αναφέρθηκε στην σχέση του με τη Δήμητρα Παπαδήμα, απαντώντας σε ερωτήσεις που όπως αποκάλυψε τον νευριάζουν!

"Ροχάλιζα και έφυγα και πήγα να μείνω σε ένα σπίτι 100 μέτρα πιο πέρα, σιγά το θέμα"!

"Έχω κάνει πολλά λάθη, καλό είναι να τα αανγνωρίζεις. Έχω μείνει 2 χρονιές στο σχολείο, δεν τελειώσα. Ήμουν βλάκας, θα ήθελα να ήμουν καλός μαθητής. Όχι για να αποδείξω κάτι, αλλά για να προχωρήσω ο ίδιος. Είχα αρχίσει 5 γλώσσες, δεν έμαθα καμία...

Διαβάζω λίγο μόνος μου και νομίζω ότι έτσι προχωράω. Θα ήθελα να είμαι λίγο πιο καλλιεργημένος".


Δείτε το βίντεο!


zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...