Μία διαφήμιση που αμέσως έγινε...σλόγκαν, κόπηκε μετά από προσφυγή που έκανε η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου, λόγω παραπλάνησης και δυσφήμισης...
Σε άμεση προσαρμογή της διαφήμισής της θα πρέπει να προχωρήσει η εταιρεία Jumbo με βάση απόφαση της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας η οποία είναι αποτέλεσμα προσφυγής της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου, όπως αναφέρει το blog.gr.
Η απόφαση της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας, όπως προβλέπεται από τον Ελληνικό Κώδικα Διαφήμισης – Επικοινωνίας και τον Κανονισμό Λειτουργίας, έλαβε υπόψη της την αίτηση ελέγχου, εξέτασε την υπό έλεγχο επικοινωνία και αξιολόγησε όλα τα στοιχεία που κατατέθηκαν και τα επιχειρήματα που αναπτύχθηκαν κατά τη συνεδρίαση.
Η Επιτροπή εξέτασε λεπτομερώς τις υπό κρίση επικοινωνίες JUMBO (3 τηλεοπτικά spots και 1 ραδιοφωνικό spot) και μετά από διεξοδική συζήτηση έκρινε κατά πλειοψηφία ότι το υπό έλεγχο ραδιοφωνικό spot μπορεί να παραπλανήσει μέρος των καταναλωτών και να λειτουργήσει δυσφημιστικά απέναντι σε κάποιες εμπορικές επιχειρήσεις.
Επιπλέον, η Επιτροπή έκρινε ότι ο συνδυασμός του λεκτικού «ε ρε Jumbo που σας χρειάζεται», που αποτελεί παράφραση της γνωστής φράσης «ξύλο που σας χρειάζεται», με το ηχητικό (ήχος «ξυλιάς») στο ραδιοφωνικό και με το οπτικό (απεικόνιση ξύλου/σανίδας) και το ηχητικό (ήχος «ξυλιάς») στα 3 τηλεοπτικά spots, υπαινίσσεται βίαιη συμπεριφορά και για το λόγο αυτό αποφάσισε κατά πλειοψηφία ότι υπάρχει παραβίαση του άρθρου 4.3 του ΕΚΔ-Ε και πρέπει να γίνει η ανάλογη τροποποίηση εντός 4 ημερών.
zappit.gr
Σε άμεση προσαρμογή της διαφήμισής της θα πρέπει να προχωρήσει η εταιρεία Jumbo με βάση απόφαση της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας η οποία είναι αποτέλεσμα προσφυγής της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου, όπως αναφέρει το blog.gr.
Η απόφαση της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας, όπως προβλέπεται από τον Ελληνικό Κώδικα Διαφήμισης – Επικοινωνίας και τον Κανονισμό Λειτουργίας, έλαβε υπόψη της την αίτηση ελέγχου, εξέτασε την υπό έλεγχο επικοινωνία και αξιολόγησε όλα τα στοιχεία που κατατέθηκαν και τα επιχειρήματα που αναπτύχθηκαν κατά τη συνεδρίαση.
Η Επιτροπή εξέτασε λεπτομερώς τις υπό κρίση επικοινωνίες JUMBO (3 τηλεοπτικά spots και 1 ραδιοφωνικό spot) και μετά από διεξοδική συζήτηση έκρινε κατά πλειοψηφία ότι το υπό έλεγχο ραδιοφωνικό spot μπορεί να παραπλανήσει μέρος των καταναλωτών και να λειτουργήσει δυσφημιστικά απέναντι σε κάποιες εμπορικές επιχειρήσεις.
Επιπλέον, η Επιτροπή έκρινε ότι ο συνδυασμός του λεκτικού «ε ρε Jumbo που σας χρειάζεται», που αποτελεί παράφραση της γνωστής φράσης «ξύλο που σας χρειάζεται», με το ηχητικό (ήχος «ξυλιάς») στο ραδιοφωνικό και με το οπτικό (απεικόνιση ξύλου/σανίδας) και το ηχητικό (ήχος «ξυλιάς») στα 3 τηλεοπτικά spots, υπαινίσσεται βίαιη συμπεριφορά και για το λόγο αυτό αποφάσισε κατά πλειοψηφία ότι υπάρχει παραβίαση του άρθρου 4.3 του ΕΚΔ-Ε και πρέπει να γίνει η ανάλογη τροποποίηση εντός 4 ημερών.
zappit.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου