VIDEO: Σε ποιους θα έλεγε η Μενεγάκη: «Νούμερο είμαι που κάθομαι και σας ακούω…»


Μετά από 15 και πλέον χρόνια τηλεοπτικής πορείας και με μια καριέρα που πολλά πρόσωπα θα ζήλευαν, η Ελένη Μενεγάκη αποκάλυψε ότι έκανε άλλα σχέδια από αυτά που της προέκυψαν στην επαγγελματική της κατάσταση.





H Ελένη επιδόθηκε σε έναν ασύλληπτο μονόλογο, κατά την διάρκεια της κουβέντας της με την Ευγενία Μανωλίδου, η οποία ήταν τις πρωινές ώρες της Τρίτης (12/04) προσκεκλημένη στον Καφέ με την Ελένη.
Η παρουσιάστρια του Dancing with the Stars Daily μιλούσε για το σόου χορού του Ant1, όταν η Ελένη πήρε την αφορμή για να «κράξει» το πρόγραμμα και να αποκαλύψει για μια ακόμα φορά ότι όταν σταματήσει να εργάζεται ως παρουσιάστρια, θα ήθελε να γίνει κριτής σε ριάλιτι.
«Εμένα εάν μου λέγανε όλα αυτά που λένε στους παίκτες και είχα πάει για να τους εξυπηρετήσω και να κάνουν αυτοί νούμερα, χωρίς εγώ να βγάζω ούτε μια δραχμή και να χάνω και το χρόνο μου, θα τους έλεγα: Εγώ είμαι νούμερο; Νούμερο είμαι που κάθομαι και σας ακούω… και bye…», είπε η Ελένη, δείχνοντας εξ αρχής ότι ήθελε να μιλήσει για το επάγγελμα του κριτή, αλλά και να τονίσει πόσο εύκολο και κυρίως ανώδυνο είναι να ασκεί κανείς κριτική, όχι απλά ως χόμπι, αλλά ως επάγγελμα. Η Ευγενία την διέκοψε, ρωτώντας την μήπως απλά φοβάται την χαμηλή βαθμολογία που δίνει ο Γιάννης Λάτσιος, όταν η Ελένη είπε με νόημα: «Εμένα θα μου έβαζε κάτι παραπάνω, όχι ένα ξερό έξι…»
Θέλοντας και μη, η κουβέντα πήγε στο επάγγελμα του κριτή, για το οποίο η Ελένη έχει ξαναμιλήσει στο παρελθόν. «Όταν θα σταματήσω να εργάζομαι ως παρουσιάστρια, θα πάω και θα γίνω κριτής. Μία ακόμα πενταετία θα την έβγαζα δηλαδή άνετα ως κριτής. Ετσι χαλαρά και για πλάκα. Πολύ εύκολα. Ο κριτής δεν ρισκάρει τίποτα, δεν κρίνεται ποτέ, μιλάει εκ του ασφαλούς, όλοι οι κριτές λένε ό,τι θέλουνε, όπως το θέλουνε, οπότε έτσι όπως είναι τα πράγματα, το να συμμετέχει κανείς σε μια κριτική επιτροπή είναι το λιγότερο και το πλέον εύκολο», είπε η Ελένη.
«Εσένα σε έχει αγαπήσει τόσο πολύ ο κόσμος που νομίζω ότι αυτή η πενταετία θα αργήσει πολύ να έλθει», ψέλλισε η Ευγενία, αλλά η παρουσιάστρια είχε κι άλλα να πει και συνέχισε προτού καν η καλεσμένη της προλάβει να ολοκληρώσει αυτό που ήθελε. «Ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει. Κι εγώ που έκανα σχέδια για άλλα είμαι 20 χρόνια σε μια καρέκλα. Δεν ξέρω να σου πώ εάν μπροστά μου έχω δύο χρόνια, τρία, 5 ή έξι. Δύο χρόνια τα έχω σίγουρα, βάσει συμβολαίου. Αλλά πέρα από αυτό, δεν ξέρεις. Άλλωστε, είμαι τόσο χορτασμένη και έχω πάρει τόσο μεγάλη χαρά από αυτήν την δουλειά που δεν με νοιάζει πότε θα έλθει το τέλος. Και για να το πώ καλύτερα, δεν το βλέπω σαν τέλος, το βλέπω σαν μια νέα αρχή».
Με εμφανή διάθεση να μιλήσει για τα επαγγελματικά της και μάλιστα με άκρως αρνητικά σχόλια, η οικοδέσποινα του Καφέ πήρε κυριολεκτικά από το πουθενά την αφορμή για να αποκαλύψει τις προθέσεις της, την δυσαρέσκειά της με ορισμένα δεδομένα της επαγγελματικής της κατάστασης, αλλά κυρίως για να προετοιμάσει το έδαφος για αλλαγές στις οποίες ενδεχομένως σκέφτεται να προχωρήσει.
Το ποιες θα είναι αυτές, ακόμα μας το φυλάει για έκπληξη… Δείτε ένα απόσπασμα από την κουβέντα της με την Ευγενία Μανωλίδου.


pentelikonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...